Benvinguda a la Comunitat de Padró

La Comunitat Virtual de Padró és un canal de comunicació en xarxa que la Diputació de Barcelona posa a disposició dels equips gestors del padró d’habitants.

En aquest sentit vol impulsar la participació de tots els agents implicats, millorar la comunicació i aprofitar les sinèrgies d'un veritable treball en xarxa; és per això que aquest espai està concebut per tal que pugueu compartir, consensuar i resoldre els dubtes que us sorgeixin en el vostre dia a dia.

A banda d'això inclou una Viquipèdia que conté gairebé 2.000 entrades relacionades amb la gestió del padró.

Si teniu interés en formar part d’aquesta comunitat, envieu-nos una petició a padro@diba.cat

La Unitat de padró adscrita al Servei d’Assistència a l’Organització Municipal que gestiona aquesta comunitat, assumeix, a més, de manera gratuïta i prèvia encomanda, la gestió del padró d’habitants dels municipis de la província de Barcelona amb una població inferior als 30.000 habitants, amb l'objectiu de millorar la qualitat de les dades del padró i obtenir una millor xifra oficial de població.

Aquesta encomanda de gestió es tramita mitjançant la signatura del conveni d'assumpció de la gestió informatitzada del padró d‘habitants (AGIPH)

Podeu sol·licitar-nos la gestió del vostre padró a través del nostre Catàleg de Servei.

Imatge: autor Studiogstock a Freepik.es